«پونی‌ لند» یا سرزمین اسب ها، سرزمینی اسرارآمیز بود که در آن انواع موجودات جادویی زندگی می‌کردند. زندگی آرام آن‌ها مملو از آهنگ و بازی بود. با این حال، همه موجودات چندان صلح‌آمیز نبودند و اسب‌های کوچک اغلب مجبوربودند برای بقا در برابر جادوگران، ترول‌ها و همه جانورانی که خواهان نابودی، بردگی یا آسیب دیدن آن‌ها بودند، مبارزه کنند.
کد خبر: ۱۴۲۴۹۶۶
نویسنده مریم فلاح

اسب‌ها مدل‌ها و ویژگی‌های متفاوت و عجیب و غریبی داشتند. اسب‌های زمینی در رنگ‌های خیلی روشن و شاد دیده می‌شدند. دسته‌ای دیگر اسب‌های بالدار چابکی که قادر بودند حتی بر فراز رنگین کمان‌ها پرواز کنند. اسب‌های تک شاخ هم یک شاخ روی پیشانی داشتند. 

دسته دیگر، اسب‌های خجالتی مجهز به قدرتی جادویی در بال‌های خود که به آن‌ها توانایی‌های تعریف نشده‌ای می‌داد. اسب‌های دریایی هم موجودات رنگارنگی شبیه اسب دریایی رنگارنگ بودند که در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها زندگی می‌کردند. یک کوتوله عاقل، اما عجیب و غریب هم بود که با خرگوش خود زندگی می‌کرد.

در این بین سه کودک انسان، خواهر و برادر به نام‌های مگان، دنی و مولی هم در ماجرا‌ها حضور داشتند که اغلب در سراسر رنگین کمان پرواز می‌کردند تا به اسب‌های کوچک بپیوندند.

«اسب کوچولوی من»، (بانام اصلی:My Little Pony) محصول سال ۱۹۸۴ آمریکا به کارگردانی «جی باکال» تولید شده است. شخصیت‌های این مجموعه بر اساس عروسک‌های محبوب شرکت اسباب‌بازی‌سازی «هَزبرو» در دهه ۸۰ میلادی خلق شده‌اند. در واقع پرطرفدار بودن این عروسک‌ها دو شرکت «مارول پروداکشنز» و «سانبو پروداکشنز» را به فکر تولید یک مجموعه کارتونی انداخت.

 

تعداد بازدید : 14
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها